У СумДУ пройшов міжнародний вебінар «Інноваційні методи навчання»

11 лютого на базі Сумського державного університету відбувся вебінар «Інноваційні методи навчання», участь в якому взяли більше 50 викладачів зі Швейцарії, Естонії та України. Однією з основних тем, презентованих у ході вебінару, став метод проблемно-орієнтованого навчання (problem-based learning).

Чимало прикладів із власного досвіду використання кейсів та ситуаційних задач представили науковці Університету Санкт-Галлену (Швейцарія). Представник Інституту економіки та навколишнього середовища Університету Санкт-Галлену Hans C. Curtius розповів про використання моделювання переговорних процесів при вивченні академічної дисципліни про зміни клімату. З його слів, вже склалася добра традиція: наприкінці лекційного курсу студенти Університету Санкт-Галлену разом зі своїми колегами з шести інших європейських університетів беруть участь у дводенному тренінгу з моделювання кліматичних переговорів ООН, де вони грають ролі представників різних держав, великих промислових компаній та неурядових організацій.
Також спікерами виступили: Johaness Binswanger, професор Школи економіки та політичних наук Університету Санкт-Галлену; Jacqueline Gasser-Beck, директор програм цифрового навчання, Університет Санкт-Галлену; Stefanie Hille, асистент Інституту економіки та навколишнього середовища Університету Санкт-Галлену; Надія Костюченко, декан факультету підвищення кваліфікації викладачів.
Більш детально про метод проблемно-орієнтованого навчання можна дізнатися з навчальних відео-матеріалів, що були записані для викладачів СумДУ доцентом Ольборгського центру проблемно-орієнтованого навчання, Ольборгський університет (Данія) Mona L. Dahms, яка має двадцятирічний досвід в цій галузі: http://goo.gl/forms/sE4uoDQtkV
Вебінар «Інноваційні методи навчання» проведено в рамках реалізації проекту швейцарсько-українсько-естонського інституційного партнерства програми SCOPES Швейцарського національного наукового фонду.